Orton Manor
Getuigenis

Op Birmingham Road 64-70 in Water Orton worden de mensen van Orton Manor Nursing Home ondersteund door Sekoia. Het initiatief om het digitale tijdperk te betreden, werd zeer enthousiast ontvangen en inmiddels zijn zowel de cliënten als het zorgpersoneel al vertrouwd met het nieuwe hulpmiddel.

Omdat er tot dusver voornamelijk met papieren dossiers werd gewerkt, is het uiteraard een tamelijk ingrijpende verandering. Orton Manor heeft plannen om op meer vlakken veranderingen door te voeren, met name veranderingen die op zich niet te veel angst inboezemen. Een goed startpunt was het terugdringen van de vele uren die de medewerkers aan administratieve taken besteedden. De ambities zijn hoog en het managementteam constateert nu al dat er beduidend minder papierwerk is en dat de vrijgekomen tijd aan zorgtaken en de cliënten kan worden besteed.

Getuigenis Manager Bedrijfsvoering
"Ik wil iedereen bedanken voor hun ondersteuning tijdens het gehele implementatieproces en met name tijdens het go-liveproces. Ik heb veel nuttige feedback gekregen van medewerkers die het systeem de afgelopen 2 dagen hebben gebruikt en die nu al een positief effect zien voor de cliënten en henzelf.

Vier zorgmedewerkers vertelden dat ze taken die vroeger een halfuur in beslag namen, nu in minder dan de helft van de tijd doen. Het is geweldig dat het personeel dit al merkt na slechts enkele dagen met Sekoia te hebben gewerkt. Zelfs medewerkers die gewoonlijk liever niets met technologie te maken willen hebben, gebruiken het systeem met gemak en zijn daar trots op.

Ik had een gesprek met een van mijn verpleegkundigen en die kon zich, net als ik, niet meer voorstellen hoe we alles in één dag gedaan kregen toen we Sekoia nog niet hadden. Onze medewerkers lijken zich nu al prettiger te voelen op het werk en kunnen meer tijd met de cliënten doorbrengen in plaats van formulieren in te vullen. Dat staat voor mij bovenaan.

Iedereen met wie ik heb gesproken, kijkt enorm uit naar de introductie van nieuwe applicaties. Dus nogmaals, van harte bedankt!"

- Manager Bedrijfsvoering, Gemma Broth

8 essentiële stappen
op weg naar papierloos werken

Door de druk op de zorgsector lopen sommige organisaties tegen hun grenzen aan. Deze transformatie omvat ook digitalisering en nieuwe hulpmiddelen om de efficiëntie en zorgkwaliteit te verbeteren. We hebben 8 stappen uitgewerkt die van pas kunnen komen bij het overschakelen van papieren zorgbeheer naar een digitale oplossing.

31.08.2017   |   MEER LEZEN
3 zorgen
over digitalisering

De aantrekkingskracht van digitalisering is groter dan ooit en de zorgsector verschilt daarin niet van andere sectoren. Wij constateren dat er binnen de zorgsector een groeiende belangstelling is voor digitale apparaten en diensten. Als gevolg van de grote demografische druk en de vele bezuinigingen zien we een grotere vraag naar efficiëntie. Het digitaliseringsproces wordt dan ook door velen gezien als een deel van het antwoord op de sociale initiatieven van de toekomst.

17.08.2017   |   MEER LEZEN
Tablets helpen
incidenten terugdringen

Een woonzorgdorp in Denemarken heeft veel baat bij de digitale oplossing die werd ingevoerd om de efficiëntie te verhogen en het aantal incidenten te verlagen.

03.07.2017   |   MEER LEZEN
Sekoia   /   2 Eastbourne Terrace   /   London W2 6LG   /   contact@sekoia-care.co.uk   /   Bel 07713 462853 Sekoia
2 Eastbourne Terrace   /   London W2 6LG
contact@sekoia-care.co.uk   /   Bel 07713 462853
Sekoia
2 Eastbourne Terrace
London W2 6LG
contact@sekoia-care.co.uk
Bel 07713 462853