Waarom zou u kiezen voor Sekoia?

Sekoia is een digitaal platform met een aantal volledig aanpasbare applicaties die bij alle aspecten van de zorgverlening helpen. Door Sekoia binnen het hele woonzorgcentrum te installeren op pc's of tablets met een aanraakscherm, bij voorkeur in de kamer van elke cliënt, hebt u snel en eenvoudig toegang tot alle informatie die u nodig hebt, waar u die nodig hebt. Het resultaat is een verbeterde zorgverlening met minder fouten, vereenvoudigde registratie van observaties en meer voldoening voor uw zorgteam.  

Meer tijd voor zorg

Sekoia is een digitaal platform voor de zorgsector dat is ontwikkeld om tijd vrij te maken voor dat wat echt belangrijk is: optimale zorg leveren aan alle cliënten. Dankzij het gebruik van touchscreenapparaten en een reeks aanpasbare apps, kan Sekoia volledig op uw specifieke behoeften worden toegesneden.

Als Sekoia overal in uw woonzorgcentrum is geïnstalleerd op touchscreencomputers, hebben uw zorgmedewerkers snel een eenvoudig toegang tot alle informatie die ze nodig hebben, waar en wanneer ze die nodig hebben. Dankzij Sekoia besteden zorgverleners minder tijd aan verplicht papierwerk en meer tijd aan ondersteuning van cliënten. Managers kunnen dankzij eenvoudige gegevensoverzichten snel voor elke cliënt een zorgplan op maat opstellen en zo incidenten voorkomen.

Afgestemd op uw behoeften

Sekoia geeft een overzicht van dagelijkse taken per cliënt en geeft uw team de middelen in handen om hun dag effectief in te delen, eenvoudig gezondheidsgegevens vast te leggen, snel informatie te delen en over incidenten te rapporteren - razendsnel en met één druk op de knop.

Sekoia telt meer dan 30 verschillende apps. We kunnen dus altijd een platform creëren dat volledig is afgestemd op uw specifieke wensen. Elke applicatie kan bovendien verder worden aangepast aan de werkwijze en systemen van uw woonzorgcentrum.

Minder fouten

Met Sekoia kunt u het aantal fouten van zorgverleners drastisch terugdringen en al onze klanten zijn het erover eens dat dit een van de grootste voordelen van het platform is. Dankzij de gebruiksvriendelijke activiteitenzoeker en het attenderingssysteem van Sekoia weten medewerkers wanneer een activiteit te laat of vergeten is (bv. toediening van medicatie).

Doordat alle gegevens van alle cliënten in de applicatie worden opgeslagen en vanaf elke computer met Sekoia in uw centrum toegankelijk zijn, kunnen medewerkers zich snel op de hoogte stellen van eventuele wensen of voorkeuren van de cliënt en welke zorgactiviteiten of afspraken er nog openstaan. De overdracht aan het einde van de dienst of het inwerken van een nieuwe tijdelijke medewerker verloopt zo beduidend sneller en grondiger. 

Gebruiksvriendelijkheid voorop

Het uitgangspunt bij het ontwerp en de ontwikkeling van Sekoia is dat iedereen het kan gebruiken, zonder handleiding en zonder enige technische voorkennis. Het platform is intuïtief en snel onder de knie te krijgen. Met onze hulp bent u snel operationeel. Bovendien zijn wij altijd beschikbaar voor service en ondersteuning.

U kunt binnen korte tijd zelf soepel en efficiënt draaiende houden.

Sekoia betekent

Bewezen resultaten

Van onze klanten horen wij dat Sekoia zeer positief voor hun woonzorgcentrum heeft gewerkt en dat hun medewerkers veel minder tijd kwijt zijn aan administratieve taken. Zo heeft een van de woonzorgcentra het papierwerk met 33% teruggebracht en wordt de vrijgekomen tijd voortaan besteed aan zorgtaken.

Geïmplementeerd op schaal

Sekoia is momenteel in meer dan 100 woonzorgcentra geïmplementeerd en ondersteunt meer dan 1,5 miljoen zorgtaken per maand. Het platform is volledig getest en heeft zijn effectiviteit bewezen. We kunnen onze diensten afstemmen op uw specifieke behoeften en hebben de kennis om samen met u elke uitdaging aan te gaan.

Samen met u, helemaal

Omdat Sekoia al in zeer veel woonzorgcentra is geïnstalleerd, kunnen wij een beproefd installatie- en ondersteuningsplan aanbieden. We houden altijd een implementatieperiode van acht weken aan, zodat u er goed op voorbereid bent om het platform zelfstandig te gaan gebruiken. Na de installatie zijn wij altijd beschikbaar voor technische ondersteuning of advies.

Rendement op investering

Met Sekoia kunt u tijd en geld besparen. Door het papiergebruik aanzienlijk te verminderen, wordt uw archiveringssysteem efficiënter, doeltreffender en milieuvriendelijker. Veel van onze klanten hebben hun investering binnen negen tot twaalf maanden terugverdiend.

Wilt u meer weten?

E-mail ons via contact@sekoia-care.co.uk of bel naar 07713 462853

Sekoia   /   2 Eastbourne Terrace   /   London W2 6LG   /   contact@sekoia-care.co.uk   /   Bel 07713 462853 Sekoia
2 Eastbourne Terrace   /   London W2 6LG
contact@sekoia-care.co.uk   /   Bel 07713 462853
Sekoia
2 Eastbourne Terrace
London W2 6LG
contact@sekoia-care.co.uk
Bel 07713 462853