Ondersteuning

Bij Sekoia staat een uitstekende klantenondersteuning centraal bij alles wat we doen. Wij vinden het belangrijk om klanten te helpen, hoe groot of klein hun probleem ook is, zodat iedereen maximaal kan profiteren van Sekoia.

Wij willen dat onze klanten tevreden zijn, het personeel zelfstandig kan werken en de cliënt de best mogelijke zorg krijgt. We begeleiden u tijdens elke fase van uw reis met Sekoia en staan voortdurend klaar om uw team te ondersteunen. Of u ons nu belt of mailt, er staat altijd iemand van ons enthousiaste en behulpzame ondersteuningsteam voor u klaar. Verder werken we het document met veelgestelde vragen (FAQ) regelmatig bij.

 

Hulp nodig?

Bestaande Sekoia-gebruikers kunnen eenvoudig contact met ons opnemen via het beheergedeelte van het Sekoia-platform. Elke verzoek wordt met dezelfde prioriteit en op dezelfde manier behandeld, ongeacht uw probleem.

U kunt ook een verzoek indienen via onze speciale ondersteuningswebsite: support.sekoia.one 

Hier vindt u ook onze FAQ's en tal van andere artikelen en informatie over het gebruik van Sekoia. Deze worden bovendien regelmatig bijgewerkt.

Openingstijden

Behalve dat u schriftelijk contact met ons kunt opnemen, kunt u ons ook telefonisch bereiken. Wij staan onze klanten graag te woord.  Ons technische team staat klaar om al uw problemen op te lossen of vragen te beantwoorden en u zo snel mogelijk weer op de rit te krijgen.

Bel: 07713 462853

Openingstijden: maandag - vrijdag van 8 - 16 uur

Hebt u hulp nodig?

Ga meteen naar ondersteuning.

Sekoia   /   2 Eastbourne Terrace   /   London W2 6LG   /   contact@sekoia-care.co.uk   /   Bel 07713 462853 Sekoia
2 Eastbourne Terrace   /   London W2 6LG
contact@sekoia-care.co.uk   /   Bel 07713 462853
Sekoia
2 Eastbourne Terrace
London W2 6LG
contact@sekoia-care.co.uk
Bel 07713 462853